محور موهومی



Tuesday, November 07, 2006




شده ام
نه .
چطور بگم .
؟

اینطور شدم .
معلوم نیس .
؟؟

اوم .
بهش میگن تنهایی یا افسردگی معمولا .

ولی اینها ساده انگاری در مجموع ،
اگه بخوام اینقدر کوتاه بگم :

اینروز ها

گاهی قرص های ضد کچلیم فراموش میشه .
مامان ازین مدل جدید ریشام خوشش اومده .
من حرف های با مزه زیادی بلدم .
نیگا چطور ریسه میرن .

باید ویندوز عوض کنم .


کاش میشد خوابید
اینقذ دلم می خواد بخوابم .
راحت و بخیال
بدون فکر به فردا


احتیاج دارم که از صحنه خارج شم .

برم بخوابم .
هه هه



من هیچیم نیس
من خوبم
من راحتم
من هیج وقت گریه نمی کنم .
من هیچ وق دروغ نمی گم .

چقدر تخمه شکستیم
اوه نصفش ریخته یر میز

من اتاقم کثیف شده .
من دارم کسشر می گم .

من بالش می خوام
من عینکیم

من نفرین شدم .
اون دختره عوضی رفته پیش این دعا نویسا منو نفرین کنن .
من نظر کرده امام هوشنگ صادقم.

من همیشه تاخیر دارم.

بیخیال بابا برم بخوابم پابلیش کنم یا که نه؟


دلم میخواد.

posted by imaginary at 2:41 PM

<< Home