محور موهومی



Saturday, April 07, 2007




همان قصه تکراری
انگشتانم سیگار را نگه داشته اند
آغوشم امتداد مسیر را
من از زیر تمام کتاب های آسمانی و نردبان ها رد شده ام

تق
صدای تولد
ده رحم

بی خوابی برنده بود یا بی حوصلگی
ساعت ها پیشی می گیرند یا درد

آقای دکتر
من حساب همه ورق های رفته را دارم
اشعارم بی ارزش شده
که این چنین پاک می بازمشان
خودم را برای کدام قمار این چنین لخت و آماده می کنم .
خود نیز نمی دانم











ضعیف شده ام و عصبی
باید به فکر خودم باشم
به خودم برسم
هوم؟

به اندازه ماتحت مادر بزرگ جندت جاداری تو لاینت
چرا بوق می زنی کس مغز

و خفه شد
دخترک سوار پرادو بود یا موسو

در اینه هم چهره تحقیر زده اش را نگاه نمی کنی

من داد می زنم
با آدم های چیپی مثل من دهن به دهن نباید شد
چون بعد باید در صندلی فرو رفت و از آینه های قیافه های بزرگ راه را دید
هان؟

موسو بود

چقدر به موسیو بند می کردیم
چقدر مسخره اش می کردیم بدبخت را
چقدر سر کارش گذاشتم

فقط به شخصه جهت یک تفریح خصوصی یه کتاب 700 صفحه ای با فونت ریز
به گایش دادم

آدم جدید و نزدیک می خواهم برای fun
نه بابا

این که آدم هیچ گهی نشود
هیج
اما اینکه در همان مسیری که
تاثیر کلمه کثافت و ابلهانه ای به نام جبر بوده
هلت داده اند
و تو فقط کمی گاز و گوز کرده ای
تا زودتر به مقصد برسی
در همین حد
خیلی مسخره و رو اعصاب است


به این اُب نوشت ها چه می گویند
حدیث نفس

اوم
تقصیر بعضی ازین دارو های رکتال است
هه


خدا من را سال میلاد مسیح
می خواست به پیامبری برگزیند
ولی من تحمل درد ندارم

الان هم که به این توده سفید موشکی که استعمالش را تا حد ممکن عقب می اندازم نگاه می کنم
یک طوریم می شود
یاد آن انتخاب ابلهانه می افتم

میبینی
این دختر ها هم تک به تک یا به مسیح تعلق دارند یا غریبه ها

اما عیسی شاهد است
همین طور امام هوشنگ صادق

که من روحم را به شیطان نفروختم
روحم را پرت کردم
تف کردم در صورتش

با اینکه در قاموس من جنده پولی و مرامی هردو جنده اند
ولی الان ناراحت پول نگرفته نیستم

نگران
لیوان خالی ام
با این گلوی خشک این یکی را چطور ببلعم .

راستی من به شما نگفتم که با شیاطین سکس داشته ام؟
آهان نگفته ام
چه خوب شد که نگفتم
چون آشکار می شد که من دارم کس پرت می گویم
تازه شانس آوردید که حوصله نوشتن 700 صفحه با فونت ریز ندارم .


من بروم سراغ شیاطین و غیره .

تق
اوعوووعم

posted by imaginary at 2:41 PM

<< Home